Sara Maria Forsbergin maailmanvalloitusta seurataan MTV:n nettisarjassa

Netti-ilmiöksi YouTube-videoillaan noussut pietarsaarelainen Sara Maria Forsberg saa oman nettisarjan, jota esitetään yksinoikeudella MTV Katsomossa ensi viikosta alkaen. Sara goes LA -nettisarjassa seurataan Saran viikon kestävää maailmanvalloitusmatkaa USA:han. 

YouTuben "kielivideoillaan" räjähdysmäiseen suosioon nousseella 19-vuotiaalla Sara Maria Forsbergilla on luvassa jännittävä viikko 29.3.–5.4., kun hän matkustaa Los Angelesiin neuvottelemaan erilaisista yhteistyösopimuksista muun muassa levy-yhtiöiden kanssa, sekä pääsee tutustumaan uuteen työnantajaansa. Vierailu huipentuu torstaina 3. huhtikuuta, kun Sara vierailee The Ellen DeGeneres Show'ssa.

Maailmanvalloitusviikosta tehdään myös nettisarja Sara goes LA, joka esitetään yksinoikeudella MTV Katsomossa ensi viikosta alkaen. Sarjassa seurataan Saran matkan etenemistä sekä kuullaan uusista käänteistä ja mahdollisista sopimuksista. Jaksoja ilmestyy MTV Katsomoon viikon aikana lähes päivittäin, ja ne ovat suomeksi puhuttuja, ilman tekstitystä. Jaksot tulevat katsottavaksi myös YouTubeen muutaman päivän viiveellä MTV Katsomon ensi-illasta, englanninkielisillä tekstityksillä.

Ensimmäinen jakso esitetään MTV Katsomossa ensi viikolla, tiedotamme tarkemmasta aikataulusta ja sarjan sisällöstä myöhemmin. Sara goes LA -ohjelman keskusteluun voi osallistua Twitterissä hashtagilla #SaraGoesLA

Perjantaiaamuna Huomenta Suomessa nettisarjasta kertonut Sara toivoo ohjelman tarjoavan suomalaisille näköalapaikan matkansa tapahtumiin.

– Halusimme tiimimme kanssa taltioida seikkailujamme näyttääksemme suomalaisille, missä mennään. Suomen tuki on tärkeää, varsinkin kun itse olen pesunkestävä pohojammaalanen. Koemme, että kotimaisten fanien ja seuraajien pitäminen ajan tasalla on tärkeää ja reilua, sillä meillä on vahva side Suomeen ja suomalaisiin. Toivottavasti dokumentistamme saa irti jotain hauskaa ja jännittävää!, Sara pohtii.

MTV Katsomon liiketoiminnasta vastaava apulaisjohtaja Teemu Lehtonen on innoissaan yhteistyöstä.

- On hienoa tarjota MTV Katsomossa dokumenttimateriaalia Saran ainutlaatuisesta matkasta. On myös jännittävää seurata, minkälaisen vastaanoton hän saa Los Angelesissa, maailman viihdebisneksen keskuksessa. Tällainen reissu olisi monen suomalaisen unelma, Lehtonen kommentoi.

Sara goes LA -nettisarjan yhteistyökumppaneina toimivat Nokia ja Sonera, jotka tarttuivat kumppanuuteen suurella mielenkiinnolla.

- Olemme innoissamme voidessamme olla mukana kannustamassa Saraa hänen matkallaan tähtiin. Saran matkaa viihdyttämässä ja ikimuistoisten kokemusten tallentajina hänen mukanaan reissussa kulkevat myös Nokia Lumia -laitteet, kertoo Nokian markkinoinnista Suomessa vastaava Miko Paassilta.

Myös Soneraa kiinnosti ilmiön ajankohtaisuus ja potentiaali.

- Olemme operaattorina innolla mukana poikkeuksellisen nopeasti ja laajalle levinneessä ajankohtaisessa Internet-ilmiössä. On mahtavaa miten netti mahdollistaa tämän kaltaisten ilmiöiden ja upeiden tähtien syntymisen, tunnelmoi Sarianna Visuri, TeliaSoneran markkinointijohtaja

Lue myös:

    Uusimmat