Hyppää pääsisältöön
TuoreimmatLiigaSääRikosPolitiikkaAsian ytimessä.doc
Uutiset
KotimaaUlkomaatRikosPolitiikkaTalousMielipiteetSää
Urheilu
LiigaMM-ralliJääkiekon MM-kisatJääkiekkoF1JalkapalloYleisurheilu
Viihde
SeurapiiritTV-ohjelmatElokuvatKuninkaallisetMusiikkiSalatut elämät
Lifestyle
RuokaTerveys ja hyvinvointiSeksi ja parisuhdeAutotHoroskooppi
Makuja
ReseptitRuokauutiset
Videot
MTV Uutiset LiveUusimmat
Tv-opas
Muistilista
  • MTV UutisetKonepajankuja 7
    00510 Helsinki
  • Uutistoimituksen päivystys010 300 5400
  • Uutisvinkkiuutiset@mtv.fi
  • WhatsApp040 578 5504
Sisällöt
  • Tomi Einonen
    Vastaava päätoimittaja
  • Ilkka Ahtiainen
    Uutispäätoimittaja
  • Mona Haapsaari
    Toimituspäällikkö
  • Teemu Niikko
    Toimituspäällikkö, urheilu
Liiketoiminta
  • Iina Eloranta
    VP, Channels and Digital Consumption
SuomiAreena
  • Jeremias Kontio
    Vastaava tuottaja
Muut palvelut
  • MTV Katsomo
  • SuomiAreena
Asiakaspalvelu
  • MTV Uutiset -palaute
  • MTV Katsomon asiakaspalvelu
  • Tietoa yhtiöstä
  • Avoimet työpaikat
  • Mainosta MTV:ssä
  • Tietosuojalauseke
  • Käyttöehdot
EtusivuVideotTuoreimmatLuetuimmatOdota

Moottorien loppuminen uhkaa Ferraria

Fernando Alonso, kuva: Mark Thompson/Getty Images
Fernando Alonso, kuva: Mark Thompson/Getty Images
Julkaistu 30.08.2010 16:10(Päivitetty 30.08.2010 16:11)

Ferrarin F1-tallin kuljettajat Felipe Massa ja Fernando Alonso ovat käyttäneet kauden aikana jo kuutta eri moottoria.

Suurin osa muiden tallien kuljettajista on selvittänyt kauden 13 kisaa viidellä eri moottorilla.

Sääntöjen mukaan kuljettajat saavat käyttää kahdeksaa eri moottoria. Ferrari-kuskeilla on näin vain kaksi uutta moottoria jäljellä olevaa kuutta kisaa varten. Yhdeksännen moottorin käyttöönotosta seuraa lähtöruutua 10 pykälällä pudottava rangaistus.

Ferrari kärsi alkukaudesta moottorinsa luotettavuusongelmista. Ferrarin asiakasmoottoreita käyttävän Sauberin Pedro de la Rosa joutui ottamaan kauden yhdeksännen moottorin käyttöönsä jo Belgiassa.

Lisää aiheesta:

Ecclestone selitti Spa-kommenttiaanMassan selitys lähtövilpilleen: En nähnyt kunnollaVettel puolustautuu murskakritiikiltäButton yhä käärmeissään VettelilleButton: En jarruttanut liian aikaisinFIA tutkii Massan haamulähdön syyt
Belgia 2010

Tuoreimmat aiheesta

Belgia 2010
  • 26.10.201014:38
    Belgia 2010

    Ecclestone selitti Spa-kommenttiaan

  • 09.09.201020:09
    Belgia 2010

    Massan selitys lähtövilpilleen: En nähnyt kunnolla

  • 09.09.201019:28
    Belgia 2010

    Vettel puolustautuu murskakritiikiltä

  • 05.09.201013:30
    Belgia 2010

    Button yhä käärmeissään Vettelille

  • 03.09.201014:42
    Belgia 2010

    Button: En jarruttanut liian aikaisin