Yhdysvaltalainen Honda-merkkihuolto on saanut jutun perästä löytyvän videon jälkeen osakseen hyvinkin kyseenalaista julkisuutta.
Mikäli merkkihuollon tehtävänä on tarjota asiakkaalle ja tämän autolle tavanomaisia parempia palvelukokemuksia, epäonnistui Teksasin San Antoniossa sijaitseva Northside Honda tehtävässään täysin.
Facebookissa kojelautakameransa videon julkaissut Gabriel Rendon vieraili edellämainitussa merkkihuollossa lauantaina 22. elokuuta.
Rendon vei – tai siis luuli vieneensä – autonsa aivan tavanomaiseen öljynvaihtoon, mutta mikään muu hänen kokemuksessaan ei sitten ollutkaan tavanomaista.
Kun huolto otti auton hoteisiinsa, ilmoitettiin Rendonille, että myös vaihteiston ja jarrujen öljyt pitäisi vaihtaa. Kuulemma myös akku oli tiensä päässä.
Rendon totesi omien sanojensa mukaan, ettei haluaisi tällä kertaa muuta kuin öljynvaihdon ja että hän tulisi parin viikon päästä takaisin hoidattamaan loput toimenpiteet. Rendon sanoo, ettei huollossa kuunneltu häntä, vaan kaikki mainitut toimenpiteet tehtiin kuitenkin ja hänelle lätkäistiin 480 dollarin eli runsaan 400 euron lasku.
Asiasta väännettiin tiskillä ja lopulta huolto myöntyi vaihtamaan vanhan akun takaisin Rendonin Hondaan.
