Sisäministeriössä oireillaan.
Sisäministeriön hallinto- ja kehittämisosaston henkilöstö- ja oikeusyksikössä on havaittu merkittäviä puutteita työturvallisuudessa. Asia selviää lupa- ja valvontaviraston työsuojelutarkastuskertomuksesta.
Noin kymmenen työntekijän yksikössä on havaittu haitallista kuormitusta sekä kokemuksia häirinnästä ja epäasiallisesta kohtelusta.
Tarkastus tehtiin toukokuussa, ja sen pohjalta sisäministeriötä velvoitetaan korjaamaan havaittuja puutteita.
