Facebookin haastaja: Tästä Suomi sekoaa seuraavaksi?

Suomessa vielä toistaiseksi melko tuntemattomasta Pinterest-palvelusta povataan Facebookin kaltaista hittiä. Sen avulla jaetaan omia kiinnostuksenkohteita kuvien avulla.

Sosiaalinen katalogipalvelu Pinterest kasvattaa nopeasti suosiotaan. Vasta vuonna 2009 lanseerattu sivusto on nostanut kävijämääränsä jo 40 miljoonaan. Viime vuoden aikana kävijämäärät nousivat 40 prosenttia.

Pinterestin ideana on jakaa toisille kuvista koottuja katalogeja, eli niin sanottuja virtuaalisia ilmoitustauluja omista kiinnostuksenkohteista ja inspiroivista asioista.

Pinterestiin ei voi liittyä suoraan, vaan sinne on anottava kutsua, mikä voi osaltaan vaikuttaa suosion kasvuun.

Myös Anu Harkin ideoista osa tulee Pinterest-palvelusta

Lue myös:

(MTV3)

Lue myös:

    Uusimmat

    Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja