Elisan asiakaspalvelu edelleen hitainta

Elisan asiakaspalvelussa on selvästi enemmän viivytyksiä kuin muilla operaattoreilla.

Elisan matkapuhelinpuolen asiakaspalvelu on selkeästi Suomen hitainta. Yrityksen laskutukseen liittyvä uudistus on heikentänyt palvelua kohta kymmenen kuukauden ajan.

Viime vuoden tiedot osoittavat, että Elisan asiakaspalvelussa on selvästi enemmän viivytyksiä kuin muilla operaattoreilla. Elisa vastaa lyhyen odotusajan jälkeen vain joka kahdenteenkymmenenteen puheluun.

TeliaSonera ja Saunalahti vastaavat heti noin joka neljänteen tai joka viidenteen yhteydenottoon.

Pienimmät operaattorit vastaavat saman tien lähes kaikkiin puheluihin.

Asiakaspalvelu nettiin

Matkapuhelinoperaattori Elisa siirtää pääosan asiakaspalvelustaan internetiin. Yhtiön puhelinpalvelu on ollut pahasti tukossa jo pitkään.

Tavoitteena on, että uudet verkkopalvelut otetaan käyttöön kevään kuluessa. Näin suuri osa yksityisasiakkaiden yhteydenotoista voitaisiin hoitaa sähköisesti.

Elisan asiakaspalveluun tulee kymmeniä tuhansia yhteydenottoja joka päivä. Pääosa niistä koskee laskutuksen epäselvyyttä.

(MTV3-STT)

Lue myös:

    Uusimmat