"Ykköseksi nostan huonon johtamisen" – Outi on joutunut vaihtamaan työpaikkaa jo kolme kertaa
Maskulainen Outi Rautio on jättänyt taakseen jo kolme työpaikkaa, koska se on ollut hänen terveydensä kannalta ainoa oikea ratkaisu. Miltä tuntuu, kun työpaikoilla ei reagoida ongelmiin tarpeeksi ajoissa ja ainoa vaihtoehto on irtisanoutua?
24.11.2023
Video
"Ykköseksi nostan huonon johtamisen" – Outi on joutunut vaihtamaan työpaikkaa jo kolme kertaa | Videot | MTV Uutiset