Espoolainen Solomon on toiminut useita vuosia Woltin ruokalähettinä. Hän tekee töitä usein vähintään 70 tuntia viikossa. Vapaapäiviin ei ole varaa. Ovatko ruokalähetit kumppaneita, yrittäjiä vai työntekijöitä? Miksi ruokalähettien asemaan ei saada selvyyttä ja millaista on elättää viisilapsista perhettä lähetin ansioilla?