Jelmiinan mies Pasi tappoi itsensä juhannuksen jälkeisenä kesäaamuna neljä vuotta sitten. Kuolema tuli perheelle yllätyksenä, eikä mies jättänyt jälkeensä minkäänlaista viestiä.