Ferrari-talli tarjoaa faneilleen mahdollisuutta päästä osaksi kauden 2016 F1-auton julkaisua.
Ferrari lanseerasi maanantaina kilpailun, joka on voimassa 7. helmikuuta saakka. Kisassa parhaiten menestyneet 10 henkilöä pääsevät mukaan Kimi Räikkösen ja Sebastian Vettelin ensi kauden työkalun julkistamistilaisuuteen.
Kilpailun tarkoituksena on jakaa mahdollisimman paljon Ferraria sosiaalisessa mediassa hashtägillä #ReadySetRed. Alustoina toimivat Twitter, Instagram ja Facebook. Käyttäjien pitää rekisteröityä ensin kisaan ja sen jälkeen aletaan mittaamaan twiittien sekä Instagram- ja Facebook-päivitysten keräämiä tykkäyksiä. Kisan voittaja ratkeaa niiden yhteismäärällä.
Voittajat julkistetaan 12. helmikuuta ja kymmenen henkilöä pääsee mukaan F1-auton lanseeraustilaisuuteen Skype-yhteydellä. Ferrari on julkistanut autonsa viime vuosina aina netissä.
Radalla auto nähdään 22. helmikuuta, kun F1-testit alkavat Barcelonassa.