Ferrari tarjoaa faneilleen kutkuttavan tilaisuuden

Kimi Räikkönen, Sebastian Vettel ja SF15-T.
Kimi Räikkönen ja Sebastian Vettel viime vuoden auton julkistamistilaisuudessa.@CALLOALBANESE
Julkaistu 18.01.2016 13:23

MTV SPORT

Ferrari-talli tarjoaa faneilleen mahdollisuutta päästä osaksi kauden 2016 F1-auton julkaisua.

Ferrari lanseerasi maanantaina kilpailun, joka on voimassa 7. helmikuuta saakka. Kisassa parhaiten menestyneet 10 henkilöä pääsevät mukaan Kimi Räikkösen ja Sebastian Vettelin ensi kauden työkalun julkistamistilaisuuteen.

Kilpailun tarkoituksena on jakaa mahdollisimman paljon Ferraria sosiaalisessa mediassa hashtägillä #ReadySetRed. Alustoina toimivat Twitter, Instagram ja Facebook. Käyttäjien pitää rekisteröityä ensin kisaan ja sen jälkeen aletaan mittaamaan twiittien sekä Instagram- ja Facebook-päivitysten keräämiä tykkäyksiä. Kisan voittaja ratkeaa niiden yhteismäärällä.

Voittajat julkistetaan 12. helmikuuta ja kymmenen henkilöä pääsee mukaan F1-auton lanseeraustilaisuuteen Skype-yhteydellä. Ferrari on julkistanut autonsa viime vuosina aina netissä.

Radalla auto nähdään 22. helmikuuta, kun F1-testit alkavat Barcelonassa.

Kilpailun säännöt Ferrarin sivuilla

Tuoreimmat aiheesta

F1