Bud.tv floppasi

Amerikkalaisen panimon Anheuser-Buschin kallis yritys luoda Bud.tv on flopannut. Panimo on jo käyttänyt jo puolet tv:seen suunnatuista 30 miljoonasta dollarista, eikä tv ole vieläkään ottanut tuulta alleen.

Amerikkalaisen panimon Anheuser-Buschin kallis netti-kokeilu on flopannut.

Panimo on jo käyttänyt jo puolet Bud.tv:seen suunnatuista 30 miljoonasta dollarista, eikä tv ole vieläkään ottanut tuulta alleen.

Panimo on myös epäonnistunut yrityksessään kerätä sivuilleen videoista koostuvaa yhteisöä. Esimerkiksi karkkimerkki Mentos on onnistunut luomaan yhteisön, joka on tehnyt yli 12 000 tuotteeseen liittyviä videota You Tubeen.

Anheuser-Buschin ei kuitenkaan aio laittaa hanskoja tiskiin, vaan yrittää tehdä Bud.tv.stä kiinnostavamman näyttämällä siellä nykyistä lyhyempiä videoita.

Asiasta kertoo amerikkalainen Adweek-lehti.

(MTV3)

Lue myös:

    Uusimmat