Mainos
leivontanurkkakansi1valmis

Kuitua ja proteiinia – nämä naposteltavat valmistuvat hetkessä

Herkulliset "proteiinipyörykät" sopivat välipalaksi. Nappaa mukaan töihin lähtiessäsi!

Kuitupitoisia kaurahiutaleita ja runsasproteiinista maapähkinävoita sisältävät pallerot ovat kätevä välipalaherkku. Testaa helppo resepti!

Tarvitset:
noin 1,5 dl kaurahiutaleita
noin 1,5 dl maapähkinävoita
6 taatelia (poista kivi)
2 ruokalusikallista mansikkahilloa
reilu 0,5 dl maapähkinärouhetta

Tee näin:
1. Sekoita kaurahiutaleet, maapähkinävoi, taatelit ja mansikkahillo yleiskoneessa.
2. Sekoita, kunnes seos on koostumukseltaan tasaista, ja voit muodostaa siitä haluamasi kokoisia palloja. 
3. Levitä maapähkinärouhe lautaselle ja pyörittele palloja siinä, kunnes ne ovat kauttaaltaan rouheen päällystämiä.
4. Pallerot säilyvät pidempään, jos säilytät niitä jääkaapissa tai pakastimessa, mutta voit hyvin myös napata ne aamulla mukaan ja pitää laukussasi odottamassa iltapäivän välipala-aikaa.

Katso ohjeet videolta:

Jos video ei näy, voit katsoa sen täältä.

Uusimmat: Ajankohtaista

Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme vaihtamaan tuettuun selaimeen. Lisätietoja