Tutkittua
Täältä löydät artikkeleja ja tutkimuksia kohderyhmistämme, mediankäytöstä ja mainonnasta.
Tutustu artikkeleihin!
- 5.12.2018 Miten suomalaiset käyttävät medioita alueellasi? Lataa tutkimus!
- 17.10.2017 White paper: Mobiilivideon viisi tulevaisuudenkuvaa
- 14.9.2016 Lataa tiivistelmä: Periscopen käyttö Suomessa
- 29.8.2016 Lataa tiivistelmä: Ostaisiko kuluttaja suoraan some-kanavasta?
- 1.9.2016 Lataa tiivistelmä: Teinit henkilöbrändääjinä
- 12.8.2016 Kuluttajilta kysyttyä: tv-mainonta on helppotajuista ja hyödyllistä
- 8.4.2016 Tutkittu: Nuoret naiset avaavat telkkarin MTV3-kanavalta
- 29.2.2016 Lataa white paper: Suomi-somen kehityssuuntia 2016
- 7.12.2015 Tutkittu: Näin suomalaiset käyttävät mediaa 2015
- 26.10.2015 Lataa white paper: Miten sosiaalinen media muutti kuluttajaa?
- 13.10.2015 Onlinevideo-käytön trendit Suomessa ja Pohjoismaissa
- 24.8.2015 Lataa tiivistelmä: TV-katselukokemuksen muutos ja 2nd Screen
- 24.8.2015 Lataa tiivistelmä: TV-mainonnan vaikutus hakukonekäyttäytymiseen
- 10.8.2015 Lataa tiivistelmä: Kuluttajat ja reaaliaikainen markkinointi
- 22.5.2015 Lataa white paper: Tarinankerronta ja liikkuvan kuvan tulevaisuus
- 8.3.2017 Viisi keskeistä mediakäyttötrendiä
- 23.3.2015 Suomalaisten sosiaalisen median käyttö 2015
- 15.1.2015 Liikkuvan kuvan -tutkimus 2014: Katselutavat monipuolistuvat
- 23.4.2015 Suomalaiset mediakuluttajat
- 22.4.2015 Suomalaiset mediakuluttajat: Digiaktiivit
- 5.12.2014 Suomalaiset mediakuluttajat: Ilmiövetoiset
- 5.12.2014 Suomalaiset mediakuluttajat: Viihdekeskeiset
- 29.1.2014 Liikkuvan kuvan tutkimus 2013: Liikkuvan kuvan käyttö kasvaa ja monipuolistuu