Blogihaku

Aika

Hae Spottiblogista

Anna hakusana:

Tulokset 191-195 / 195

  • 11.02.2011 16:52
    Spotti

    Mistä johtuu, että Glee on (melkein) maailmanlaajuinen ilmiö, paitsi Suomessa?

  • 11.02.2011 16:17

    Televisio on kautta aikojen tunnistettu ja tunnustettu vahvaksi tunteisiin vetoavaksi mediaksi. Sen vaikutus ihmisten tunteisiin on omaa luokkaansa myös tänään. Sähköinen media puhuttelee ja koskettaa meitä niin television sisällön, mainosten kuin siitä luotujen ilmiöiden kautta tänä päivänä entistä vahvemmin, syvemmin, sitoutuneemmin ja ajallisesti mitattuna nousujohteisesti. Tästä hyvänä esimerkkinä ja hyvänä pohjustuksena teemalle oli Minna Perilän kirjoitus ”faktaa vai fiktiota”.

  • 04.02.2011 10:50
    Spotti

    ” Mä en koskaan katso mainoksia -  kelaan ne aina yli, mähän katson nykyisin jokaisen ohjelman käytännössä  boksilta, enkä koskaan enää  livenä…”. Nämä ovat lauseita, joita olen kuullut viimeisen 12 kk:n aikana useita kymmeniä kertoja. Yleensä näissä keskusteluissa on mukana joku mainonnan kanssa tekemisissä oleva päättäjähenkilö. No, eihän sitä sitten kukaan katso niitä mainoksia ja kaikki ohjelmat katsotaan boksilta, jos näin on. Tämän kun sitten vielä puhuu auki kahvipöydässä kollegan kanssa, niin tutkittu faktahan siitä syntyy.

  • 28.01.2011 09:03

    Viime vuodessa 2010 oli jotain maagista verkkomainonnan osalta. Mainospanostukset verkkoon ylittivät 200 miljoonan rajapyykin. Eikä kasvu jää siihen. Saman huomasin täällä pöllölaaksossa. Vuosi oli kiireisempi kuin koskaan. Osa mainospaikoistamme olivat täynnä, joka on verkon puolella aivan jotain uutta. Asiakkaat kysyivät isoja näyttäviä mainospintoja ja halusivat tutkia miten ne toimivat muutenkin kuin klikkiprosentin valossa. Mahtavaa! Suurin osa kasvusta tuli display-mainonnasta, joka onkin tehnyt uuden tulemisen. Sen lisäksi, että mainokset ovat tulleet kertaheitolla isommiksi on niihin tullut roimalti älyä. Nyt voimme kohdistaa mainontaa vaikka sellaiselle henkilölle, joka on käynyt verkkokaupassasi, mutta ei sillä kertaa ostanut mitään. Tai jos haluat mainoksesi näkyviin vain sellaisissa yhteyksissä, jossa puhutaan lemmikeistä, jos sattuisit olemaan lemmieläinkauppias, ihan vaan esimerkkinä.

  • 04.01.2011 13:46
    Spotti

    Spottiblogiin kirjoittavat niin MTV:n omat asiantuntijat kuin yhteistyökumppanimme.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme