Extreme Marketing 2019 kansikuva

Markkinointi on extreme-laji - katso casevideot!

Tämän päivän markkinointi on extreme-laji, jolla tehdään huikeita tuloksia.

Case Sabora Pharma - katso video!

Lyhyesti: Footner-kuorintasukkien lanseeraus tavoitti naiskohderyhmän monimediallisella kampanjalla.

Asiakkaan vinkki extreme-markkinointiin:

"Tämä kampanjakokonaisuus toi Sabora Pharmalle päämiestasolta vuoden 2018 parhaan monikanavaisen markkinointiteon palkinnon. Suosittelen ehdottomasti tällaista yhteistyötä, kun halutaan tavoitella 25-44-vuotiaiden naisten kohderyhmää.

Timo Jokinen, toimitusjohtaja, Sabora Pharma Oy

Case Saarioinen - katso video!

Lyhyesti: Erityisen kampanjasesongin eli joulun haltuunotto MTV:n kanavilla.

Asiakkaan vinkki extreme-markkinointiin:

Yhteistyö MTV:n kanssa on toiminut loistavasti, se on tavoitteellista ja ratkaisuhakuista. Kohderyhmämme resonoivat hienosti yhteen ja MTV on päämediakumppanimme myös tänä vuonna.

Tia Yrjölä, johtaja, kuluttajakokemus, Saarioinen Oy

Case Santa Maria - katso video!

Lyhyesti: Tehokasta brändiviestimistä kelluvilla ohjelmayhteistyötunnuksilla.

Asiakkaan vinkki extreme-markkinointiin:

MTV:n brändillä on iso merkitys jälleenmyyjäverkoston näkökulmasta. Kauppiaiden luottamus nousee ja kynnys sisäänostoihin alenee, kun tiedossa on markkinointia Maikkarilla.

Tom Jansson, Country Marketing Manager, Santa Maria Finland Oy

Case Tjäreborg - katso video!

Lyhyesti: Ohjelmayhteistyö, joka yhdisti brändin asiakaslupauksen lauantai-illan ilmiöön Putoukseen.

Asiakkaan vinkki extreme-markkinointiin:

”Yhteistyö MTV:n kanssa oli todella helppoa ja tehokasta. Tämä oli oikeasti ’avaimet käteen’ -paketti MTV:ltä. Putous on ilmiö, joka linkittyi saumattomasti meidän asiakaslupaukseen: Hauskat hetket tarjoaa Tjäreborg!”

Hannu Sääskilahti, markkinointipäällikkö, Tjäreborg

Case SuperPark - katso video!

Lyhyesti: Putous-ohjelmayhteistyön tavoitteena oli SuperParkin tunnettuuden vahvistaminen ja kiinnostuksen herättäminen erityisesti lapsiperheissä.

Asiakkaan extreme-vinkki markkinointiin:

”Putous on vaikuttava tv-ilmiö, joka jalkautuu somen lisäksi yhtä lailla koulujen pihoilla kuin perheiden ruokapöydissäkin käytyihin keskusteluihin.

Eija Gerlander, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, SuperPark Oy

Case Vepsäläinen - katso video!

Lyhyesti: Pitkän tauon jälkeen Vepsäläinen palasi tv-mainonnan pariin loistavin tuloksin. 

Asiakkaan extreme-vinkki markkinointiin:

”Tuotannon pystyy tekemään nykyään myös kustannustehokkaasti, kun vaan sisältöidea on hyvä. Yksinkertainen viesti toimii, erotu kilpailijoista.”

Walter Ihanderi, markkinointijohtaja, Vepsäläinen Oy

Case Kotipizza - katso video!

Lyhyesti: Kotipizza lähti ylittämään edellisen vuoden myyntikasvuaan Putous-ohjelmayhteistyöllä keväällä 2017.

Asiakkaan vinkki extreme-markkinointiin:

”Aikaisemmin kohderyhmämme oli ”koko kansa” ts. yli 15-vuotiaat, nyt määrittelimme kohderyhmän tarkemmin. Jos halutaan kaikille jotain, niin se ei ole mitään kenellekään.”

Johanna Kuosmanen, strategi, Kotipizza Oyj

Case Moi Mobiili - katso video!

Lyhyesti: Mobiilioperaattoribrändi Moi Mobiili lähti rakentamaan tunnettuuttaan MTV:n kanavilla ja ilmiöohjelmissa.

Asiakkaan vinkki extreme-markkinointiin:

”TV ehdottomasti toimii välineenä, kun haluaa kasvattaa nopeasti brändin tunnettuutta. Tekemämme tutkimuksen mukaan TV:n ja brändikampanjan teho ohjata verkkokauppaan oli huippuluokkaa.”

Ulla Koivula, myynti ja markkinointi, Moi Mobiili


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme