Hybridi-tv:n kaupalliset mahdollisuudet MTV:n kanavissa

MTV tarjoaa aktivoivia kampanjamahdollisuuksia Hybridi-tv:ssä, joka yhdistää perinteisen television, netin ja sosiaalisen median parhaat ominaisuudet myös kaupallisesti.

Mainostajalle MTV:n Hybridi-tv-mahdollisuudet tarjoavat netin vuorovaikutteisuutta yhdistettynä tv:n tavoittavuuteen, edelläkävijyyttä, mahdollisuutta kasvattaa brändin parissa vietettyä aikaa ja kerätä uutta dataa ostosuppilon alkupäästä. 

Hybridi-tv:n tv-vahvuudet:

  • Tavoittaa suuret kohderyhmät yhtäikaa
  • Pitää katsojan pidemmän aikaa otteessaan

 Hybridi-tv:n digi- ja some-vahvuudet:

  • Kohdennettavuus
  • Ajasta riippumattomuus
  • Tarkka seurattavuus

"Erilaisten ilmiö-ohjelmayhteistöiden lisäksi tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuksia aktivoida kuluttajia mm. spottikampanjan tai kanavan vaihdon yhteydessä. Suostumuksenhallinan kautta liiden kerääminen mainostaja-asiakkaiden käyttöön on myös mahdollista", kertoo kaupallinen tuottaja Freja Rekola MTV:ltä.

Case: Putous-pähkinä

Putouksen ohjelmayhteistyökumppanit tarjosivat katsojille kolmen lauantain live-lähetyksen aikana Hybridi-tv:ssä ja sosiaalisessa mediassa kolme eri Putous-pähkinä -kilpailua.

Tulokset:

  • Tavoittavuus lähes 700 000
  • Yhteensä 23 862 osallistujaa.
  • Hybridi-TV:n osalta 25,5% kuluttajista aktivoitui kilpailuun

"Hybridi-TV:n käyttäjät ovat omaksuneet kaukosäätimen käytön erinomaisesti. Sitoutumisaste aktivointeihin on äärettömän kovalla tasolla. Yksinkertaisella kampanjamekanismilla saamme aktivointia ja ohjattua kuluttajia suoraan ostopolkuun. Myösn puhelinnumerolla osallistuminen on koettu helpoksi tavaksi osallistua", kommentoi Freja Rekola. 

Kiinnostuitko Hybridi-tv-kampanjoista?

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme