Total TV -ratkaisu

Total TV -ratkaisussa yhdistyy mainoskampanja sekä tv-kanavilla että MTV Katsomossa. Kokeile valmiiksi paketoitua ja helppoa MTV Total TV Vaivaton -ratkaisua tai suunnittele itse kampanjakokonaisuuden painotuksia MTV Total TV Muokattava -ratkaisulla.

Total TV – mihin tarpeeseen?

Total TV tuo nopeasti laajaa tavoittavuutta ja vaikuttavaa näkyvyyttä laadukkaiden sisältöjen ympärillä sekä tv:ssä että MTV Katsomossa. Total TV -kampanjaa voi hyödyntää brändinrakennuksessa, lanseerauksissa ja muissa ison tavoittavuuden markkinointitarpeissa.

Total TV – ratkaisun vahvuudet

Total TV -ratkaisussa yhdistyvät tv-mainonnan ja videomainonnan parhaat puolet. Lineaari-tv:llä tavoitetaan isot yleisöt nopeasti ja kustannustehokkaasti, kasvatetaan myyntiä sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä ja aktivoidaan vahvasti verkkoon.

Videomainonta MTV Katsomossa taas tarjoaa laadukasta kohdennusta pohjautuen kirjautumisdataan, mainosinventaaria laadukkaassa mediaympäristössä ja 100 % mainoksen loppuunkatselutakuulla. MTV Katsomossa tavoitetaan myös kotitaloudet ja nuoret kohderyhmät, jotka eivät katso perinteisiä tv-kanavia.

TV-mainoskampanja

Se ”perinteinen” tv-mainoskampanja, joka on suunnattu halutulle kohderyhmälle – tai koko Suomen kansalle – tietyn ajan sisällä. TV-spottikampanjaa voi ostaa esimerkiksi kohderyhmän mukaan tai sijoittaen tiettyihin ohjelmasisältöihin. Yhteen tv-spottikampanjaan voi kuulua useampi filmi.

TV-mainoskampanja – mihin tarpeeseen?

TV-mainoskampanjalla voi vastata moneen eri markkinointitavoitteiseen. Sen avulla voidaan kasvattaa brändin tunnettuutta, myyntiä, lanseerata uutuuksia markkinoille ja aktivoida toimintaan.

TV-mainoskampanja – ratkaisun vahvuudet

TV-mainoskampanjan erityinen vahvuus on tavoittaa laajat massat tai halutut kohderyhmät nopeasti. TV-mainosfilmissä yrityksen tarina, brändi ja mainosviesti heräävät eloon ja jättävät vahvan muistijäljen. TV-mainonta ohjaa tehokkaasti myös verkkoon, joten se toimii myös digitaalisille yrityksille erinomaisesti markkinointiviestinnän välineenä.

Videomainonta

Video on ylivoimainen tarinankerronnan ja huomion herättämisen väline. Videomainonta MTV Katsomossa ja MTVuutiset.fi-palvelussa näkyy aina turvallisessa ympäristössä (brand safety) ja aina laadukkaiden sisältöjen yhteydessä. MTV tarjoaa monipuoliset mainostuotteet sekä instream- että outstream -videoympäristöihin. Kaikilla instream-ratkaisuilla (MTV Video Premium / MTV Video Reach / MTV Uutiset Short) on loppuunkatselutakuu.

Videomainonta – mihin tarpeeseen?

Videomainonnalla voidaan vastata moneen eri markkinointitavoitteiseen. Sen ehdoton vahvuus piilee liikkuvan kuvan voimassa, jonka avulla mainosviesti ja brändi heräävät eloon ja jättävät vahvan muistijäljen. Videokampanja toimii erinomaisesti esimerkiksi lanseerauksissa, brändin rakennuksessa ja kuluttajien aktivoinnissa. Digitaalinen mediaympäristö antaa videomainonnalle kuitenkin digimedian vahvuudet kuten mahdollisuuden tarkkaan kohdennettavuuteen ja suoraan aktivointiin ostoputkessa.

Videomainonta – ratkaisun vahvuudet

MTV:n videomainonnalla on loppuunkatselutakuu, mainontaa katsotaan keskittyneesti oman suosikkiohjelman yhteydessä, siinä kuuluu äänet ja se näkyy isosti. Videomainonnalla kasvatetaan myös tv-kampanjan tavoittavuutta erityisesti nuoremmissa kohderyhmissä.

Ohjelmayhteistyö

Ohjelmasisältöön linkittyvä yhteistyö on todella monipuolinen ratkaisu, joka voidaan räätälöidä käsittämään perinteisestä tunnistenäkyvyydestä sisältöyhteistyöhön tai vieläkin laajemmaksi promootioyhteistyöksi kuluttajatilaisuuksineen tai kisa-aktivointeineen. Mukaan voi räätälöidä myös tv-spottikampanjaa tai sosiaalisen median näkyvyyttä.

Ohjelmayhteistyö – mihin tarpeeseen?

Ohjelmayhteistyö räätälöidään aina asiakkaan tarpeita vastaavaksi ja keskiössä on aina asiakkaan tavoitteiden, brändin ja ohjelmasisällön linkittyminen yhteen.

Ohjelmayhteistyö – ratkaisun vahvuudet

Yhteistyön tuoman näkyvyyden lisäksi mainostajan viesti pääsee osaksi ohjelmasisällön tarinaa ja brändiä, lähemmäksi kohderyhmää. Mainoskatkoilla tapahtuvat aktivoinnit pitävät katsojia otteessaan ja mainostaja voi jopa tarjota jotain ”ekstraa” ohjelman fanelle syventäen asiakassuhdettaan.

RBS – kelluva ohjelmayhteistyö

RBS – kelluva ohjelmayhteistyö tarkoittaa näkyvyyttä MTV3-, MTV Sub ja MTV AVA -kanavilla kohderyhmän tavoittavissa ohjelmissa yhteistyötunnistein, joten niiden huomioarvo on korkeampi kuin perinteisellä mainoksella. MTV valitsee yhteistyöhön sisältyvät ohjelmat.

RBS – mihin tarpeeseen?

RBS – kelluva ohjelmayhteistyö MTV3-, MTV Sub ja MTV AVA -kanavilla kasvattaa brändin tunnettuutta ja top-of-mindia sekä tukee myyntitavoitteita. Se sopii niin lanseerauksiin kuin pitkäkestoisempaan muistuttamiseen.

RBS – ratkaisun vahvuudet

Kampanja pystytään suunnittelemaan sopivaksi kaikenkokoisille budjeteille, joten tunnettuuden kasvattaminen on kustannustehokasta ja helppoa.

Sää-ohjelmayhteistyö – Vain MTV:ltä!

Jos haluat mainostaa suomalaisille tutun ja tärkeän puheenaiheen, eli sään, yhteydessä, on se mahdollista Suomen tv-kanavilla vain MTV3:lla. MTV:n meteorologit ovat suomalaisten rakastamia, ja sää kiinnostaa suomalaisia vuoden jokaisena päivänä, ajankohdasta riippumatta.  

Sää-ohjelmayhteistyö – mihin tarpeeseen?

Sää-yhteistyö sopii erinomaisesti esimerkiksi tunnettuuden kasvattamiseen, säähän, vuodenaikoihin tai sesonkeihin linkittyviin kausituotteisiin tai vaikkapa lanseerauksiin laadukkaan sisällön yhteydessä. Sää-yhteistyö on räätälöitävissä kahden viikon kampanjasta pidempään kumppanuuteen.

Sää-ohjelmayhteistyö – ratkaisun vahvuudet

MTV3:n Sää-ohjelmat tavoittavat keskimäärin yli 2,1 miljoonaa suomalaista viikossa. MTV:n Sää-sisällöt ja -ohjelmat tarjoavat poikkeuksellisen hienon ja laajasti tavoittavan mainosympäristön. 

Uutisympäristön haltuunotto

MTV:n monikanavainen uutistarjonta tavoittaa suomalaiset milloin ja missä vain. Uutisympäristön haltuunotto on mahdollista räätälöidä asiakaskohtaisesti, ja se voi pitää sisällään monipuolisesti näkyvyyttä uutisympäristöissä niin MTV3-kanavalla kuin mtvuutiset.fissä ja MTV Katsomossa.

Uutisympäristön haltuunotto – mihin tarpeeseen?

Yhteistyö MTV:n uutisympäristöissä tuo laajaa tavoittavuutta viikon tai pidemmän ajan kestävän kampanjan jokaisena päivänä. Tavoita Uutisympäristön haltuunotolla kaupallisesti ostovoimaiset kohderyhmät sekä muuten vähemmän tv:n katsovat kohderyhmät. 

Uutisympäristön haltuunotto – ratkaisun vahvuudet

Uutisympäristön haltuunotto MTV:n kaikilla uutisalustoilla vie niin taktisen kuin brändillisenkin viestin luotettavasti perille. Uutisympäristön haltuunotossa mainonta huomataan ja se vaikuttaa suomalaisia puhuttelevan sisällön yhteydessä. 

Fullscreen Split

Fullscreen Split on kestoltaan vain 10 sekunnin erikoismainos, mutta sitäkin tehokkaampi aktivoimaan kuluttajia ostoon. Ratkaisussa ohjelmasisältö kutistuu vasempaan yläkulmaan, ja mainostajan Fullscreen Split -mainos ottaa haltuun lähes koko ruudun.

Fullscreen Split – mihin tarpeeseen?

Fullscreen Split on tehokas ja erottuva mainosmuoto taktiseen, mutta myös brändilliseen viestimiseen. Fullscreen Split voi sisältää ostokehotuksen. Ratkaisu sopii top-of-mindin kasvattamiseen, muistijäljen luomiseen sekä kuluttajien aktivoimiseen.

Fullscreen Split – ratkaisun vahvuudet

Fullscreen Split -mainoksen vahvuus on sen suuressa huomioarvossa. Mainos esitetään ohjelman lopputekstien aikana, jolloin mainos saa korkeat katsojaluvut. Ratkaisu on myös mainostajan näkökulmasta vaivaton, sillä MTV vastaa aineiston tuotannosta.

Kanavailmeen haltuunotto

Kanavailmeen haltuunotto on näyttävä ja erottuva mainosratkaisu, joka tuo mainostajan viestille laajaa ja nopeaa tavoittavuutta ja suurta huomioarvoa. Mainostajan viesti tuodaan viikoksi tai lyhyemmäksi ajaksi joko MTV3:n, MTV Subin tai MTV AVAn kanavailmeeseen, kontaktitakuulla tietenkin.

Kanavailmeen haltuunotto – mihin tarpeeseen?

Kanavailmeen haltuunotto tarjoaa erottuvaa näkyvyyttä ja suurta huomioarviota esimerkiksi tuote- tai uutuuslanseerauksiin. Kanavailmeessä asiakkaan viesti saa olla taktinen, koska se kuluttaa mainosaikaa.

Kanavailmeen haltuunotto – ratkaisun vahvuudet

Ratkaisu on ainutlaatuinen tapa päästä osaksi kanavan brändiä. Haltuunotto on näyttävä ja erottuva ratkaisu, joka parantaa mainostajan ja viestin muistamista ja top-of-mindia. Ratkaisu on myös mainostajan näkökulmasta vaivaton, sillä MTV vastaa aineiston tuotannosta.

Hybridi-tv

Hybridi-tv yhdistää perinteisen television ja internetin parhaat ominaisuudet.  Hybridi-tv-kotitalouksien määrä ja tavoittavuus kasvavat Suomessa koko ajan: palvelut näkyvät jo 1,3 miljoonassa tv-vastaanottimessa. Lue lisää Digitan sivuilta.

Hybridi-tv – mihin tarpeeseen?

Hybridi-tv tarjoaa huomiota herättäviä mainosmuotoja, jotka mahdollistavat katsojan aktivoimisen kaukosäätimen avulla, esimerkiksi lataamaan applikaation, tilaamaan etukoodin tai yhteydenottopyynnön. Useissa kotimaisissa ohjelmissa katsojalla on mahdollisuus vaikuttaa ohjelman kulkuun hybridi-tv:n avulla. Ohjelmayhteistyöhön liittyvä aktivointisivu mahdollistaa brändinäkyvyyden palvelussa ja itse ohjelmassa sekä jälkikäteen suoramarkkinoinnin aktivoituneille katsojille.

Hybridi-tv – ratkaisun vahvuudet

Hybridi-tv yhdistää perinteisen television ja internetin parhaat ominaisuudet. Hybridi-tv-ratkaisut herättävät huomiota, aktivoivat ja mahdollistavat reaaliaikaisen vuorovaikutuksen katsojien kanssa.

Asiakasrahoitteinen ohjelma (AFP)

Asiakasrahoitteinen ohjelma (AFP, Advertiser Funded Programme) on näyttävä vaihtoehto mainostajan erityisiin viestinnällisiin tarpeisiin. Mainostaja investoi MTV:n kanssa yhteisesti valitsemaan formaattiin tai kehitettävään ohjelmaan, joka sopii mainostajan viestin viejäksi. 

Asiakasrahoitteinen ohjelma – mihin tarpeeseen?

Ohjelman ja sen tarinan avulla pystytään viestimään yritykselle ja brändille tärkeistä teemoista paljon vaikuttavammin kuin pelkällä mainoskampanjalla. Asiakasrahoitteisella ohjelmalla voidaan esimerkiksi vaikuttaa vahvasti brändimielikuviin, kasvattaa top-of-mindin osuutta tai kategorian kokonaiskysyntää markkinalla.

Asiakasrahoitteinen ohjelma – ratkaisun vahvuudet

Asiakasrahoitteisen ohjelman erityisvahvuus on laaja, pitkäkestoinen ja luontainen sisältönäkyvyys.

REFERENSSIT & AJANKOHTAISTA

Tästä löydät ajankohtaisia uutisia ratkaisuistamme sekä case-esimerkkejä. Lue, minkälaisiin tavoitteisiin MTV:n ratkaisuilla on vastattu ja minkälaisia tuloksia asiakkaamme ovat saaneet.
TOTAL TV
Yhteistyö Huippumalli haussa -ohjelmassa vahvisti muodin verkkokauppa Zalandon vakiintunutta brändiä
Kansainväliselle brändille on tärkeää tavoittaa kuluttajat myös lokaaleilla kampanjoilla.
TOTAL TV
Brändeille juuri sopivaa näkyvyyttä: Näin Stockmann, Nescafé ja IKEA hyödyntävät Muodin huipulle -ohjelmayhteistyökumppanuutta
Ohjelmayhteistyö taipuu monenlaiseen näkyvyyteen eri liiketoiminta-alueet huomioiden.
TOTAL TV
Itä-Suomen LVI-palvelun Kasvupaketti-kampanja herätti huomiota ja lisäsi tarjouspyyntöjä
Kasvupaketit toivat Itä-Suomen LVI-palvelulle uskottavuutta, huomiota ja tarjouspyyntöjä.
TOTAL TV
Pyöräliike Ajopyörä kasvatti työmatkapyörien myyntiään 60 % MTV:n Kasvupaketti-kampanjan vauhdittamana
Ajopyörän kumppani Mainostoimisto 4D loi kampanjasta ns. avaimet käteen -ratkaisun.
TOTAL TV
Salpakierto Oy tiedotti kotitalouksille muuttuvista jätehuoltopalveluista MTV:n Kasvupaketti-kampanjalla
Kasvupaketti-kampanja toi kotitalouksille tärkeän asian esille ja lisäsi yhteydenottoja.
TOTAL TV
Luotettava mediaympäristö tuo luotettavuutta myös brändille – Apomera.fi-verkkokaupalle tunnettuutta alueellisella tv-toistolla
Luotettavuus syntyy tunnettuudesta, ja tunnettuutta saavutetaan kampanjatoistoilla.
TOTAL TV
QR-koodien hyödyntäminen mainonnassa on noussut uuteen suosioon ja entistä vahvemmin osana videomainontaa
QR-koodilla luodaan suoraa yhteyttä asiakkaisiin ja kerätään ensimmäisen osapuolen dataa.
TOTAL TV
MIELI ry:lle huima kasvu tunnettuudessa – koskettava kampanja vetosi suomalaisiin
Pidetty kampanja aktivoi suuren yleisön harkitsemaan MIELI ry:tä lahjoituskohteeksi.
TOTAL TV
Samsungin uusi puhelinmalli valssasi koko kansan tietoisuuteen Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmayhteistyöllä
Ilmiöohjelmayhteistyöllä saatiin häikäisevät lisätehot tv-spottimainonnan rinnalle.
TOTAL TV
Korona-kevään luova idea räjäytti myynnin kasvuun ja valittiin vuoden tapahtumaksi – Atria Wilhelm järjesti Unelmien MM-kisat MTV:n kanavilla
Unelmien MM-kisat -ohjelmasarja tavoitti keväällä 2020 lähes 1,2 miljoonaa suomalaista.
TOTAL TV
Aitoasunnot halusi erottautua mökkikaupan asiantuntijana – tv-kampanjasta tuttu kiinteistövälittäjä kiinnosti asiakasmäärät kasvuun
Aitoasunnot on erottautunut kilpailijoista markkinoimalla tv:ssä printin sijaan.
TOTAL TV
Elämystoimija SpeedPassion teki uuden myyntiennätyksensä tv-spottikampanjoinnilla F1:n yhteydessä
TV-spottikampanja F1-lähetyksissä kasvatti myyntiä 20 % edellisvuodesta.
TOTAL TV
Hybridi-TV tarjoaa kasvavan potentiaalin mainostajalle
Hybridi-TV yhdistää TV:n, netin ja somen parhaat puolet aktivoivaan kampanjointiin.
TOTAL TV
Stadin friidut tai Rovaniemen autoilijat – MTV Video Premium tavoittaa nyt myös kaupunkitasolla
MTV:n videomainonnan kohdennusvalikosta löytyy nyt myös 58 kaupunkia ja 42 kaupunginosaa.
TOTAL TV
”Jos tavoitteena tunnettuuden kasvattaminen, massamedia on siihen ehdoton” - Pohjola Vakuutuksen brändi tuotiin menestyksekkäästi takaisin markkinoille
Laajan tavoittavuuden lanseerausta jatkettiin Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmayhteistyöllä.
TOTAL TV
Wanhojen talojen tapahtumalle jättimäinen verkkosivulatausten kasvu
Kesätapahtuma sai räjähdysmäisen verkkoliikenteen kasvun paikallisella tv-mainonnalla.
TOTAL TV
TV-kampanja toi Saimaan elämysristeilyille sekä verkkokauppaan lisää kävijöitä kesäkauteen
VIP Cruise houkutteli oopperajuhlakävijät elämysristeilyille aluekampanjalla.