MTV Spotti
Mainostajalle
Kasvupaketit aluemainontaan
Mainoksen tuotanto
Uudelle mainostajalle
Aluemainonta yleisesti
Kanavat
Ratkaisut
Total TV
Digimainonta
Ajankohtaista
Artikkelit
MTV:n kampanjat
MTV Kevät 2024
Valitse Total TV
Kasvukeissit
Mediatiedot
Total TV
Digi
Aineisto-ohjeet
Myyntiehdot
Yhteystiedot
Tee vaikutus suomalaiseen kesäkuluttajaan – mainosta MTV:n kesässä
Tavoita ja vaikuta kesällä!
TUTUSTU
MTV:n Kasvupaketit
Kytke kesäkasvu päälle, hyödynnä Kasvupakettien -20 % kesätarjous!
Tutustu
MTV:n kevät 2024
Mainostaja, tule huomatuksi ja jää mieleen. Tutustu ohjelmistoon!
TUTUSTU
Uusi mainostaja! Kiinnostaako TV-mainonta?
Lue lisää tv- ja videomainonnan vahvuuksista ja MTV:n ratkaisuista.
TUTUSTU
MTV:n kattavat mainosratkaisut
TV-mainontaa, videomainontaa, digimainontaa... MTV:ltä löydät kohderyhmäsi tavoittavan ratkaisun!
SIIRRY MAINOSRATKAISUIHIN
Ajankohtaisia artikkeleita ja referenssejä
VINKIT
Strategi vinkkaa: Keskeiset mainosratkaisut kesäkampanjointiin
MTV:n Team Lead Strategist Juha Västi kokosi keskeiset MTV:n erikoisratkaisutuotteet ja niiden vahvuudet helpottamaan sesonkisuunnittelua.
KATSELU
MTV:llä vahva alkuvuosi 2024 – monipuolinen ohjelmisto tavoittaa suomalaiset
MTV:n tv-kanavat keräsivät lähes puolet viidentoista kaupallisen tv-kanavan katselusta alkuvuonna.
TUTKIMUS
Kampanja-analyysi osoittaa, että tv-mainonta vaikuttaa selkeästi brändimittareihin
Tutkimus todensi muun muassa myös, mitkä mainonnan ominaisuudet korreloivat vahvimmin suhteessa mainonnan huomioarvoon sekä mitä tulisi huomioida mainonnassa, kun tavoitteena on vahvistaa brändin tunnettuutta.
DIGI
Rallitapahtuman aikaan ajoitettu IKH:n natiivimainonnan kokonaisuus sai kohderyhmässä innostuneen vastaanoton
Räätälöity natiivipeli teki kohderyhmälle tutuksi IKH:n ja Kalle Rovanperän yhteistyötä.
TOTAL TV
Yhteistyö Huippumalli haussa -ohjelmassa vahvisti muodin verkkokauppa Zalandon vakiintunutta brändiä
Kansainväliselle brändille on tärkeää tavoittaa kuluttajat myös lokaaleilla kampanjoilla.
TOTAL TV
Brändeille juuri sopivaa näkyvyyttä: Näin Stockmann, Nescafé ja IKEA hyödyntävät Muodin huipulle -ohjelmayhteistyökumppanuutta
Ohjelmayhteistyö taipuu monenlaiseen näkyvyyteen eri liiketoiminta-alueet huomioiden.
Lisää ajankohtaisia artikkeleita >>
Ota yhteyttä -lomake
Sticky Ota yhteyttä -lomake
OTA YHTEYTTÄ