Katkomainonta C More -maksukanavilla 2019

Katkomainontaa myydään MTV Oy:n maksukanaville C More Max, C More Sport 1 ja C More Juniori. Mainoskatkot ovat maksukanavillamme aina ohjelmien välissä eli ohjelmia ei keskeytetä. Katkomainonnan lisäksi toteutamme erikoisratkaisuja asiakaskohtaisesti räätälöityinä paketteina.

 

C More Max ja C More Sport 1

● Mainosaikaa myydään kohderyhmäkaupalla 25-54-vuotiaat miehet, 35-64-vuotiaat miehet sekä 10+. Kanavien CPP-hinnat ovat samat.

● Kanavia myydään yhdessä, ja MTV Oy:llä on oikeus muuttaa kampanjan tilattuja TRP-määriä kanavien välillä.

● F1-lähetyksiin (aika-ajot ja GP) myydään mainontaa ainoastaan ohjelmaostamisella.

● C More Sport1:llä katkot ovat myynnissä vain tietyissä lajeissa osan vuotta.

● Minimikontaktimäärä kontaktitakuun saamiseksi on 5 TRP:tä.

● Kampanja saa kokonaiskontaktitakuun, joten ohjelmaostamista ja kohderyhmäkauppaa voi ostaa samaan kampanjaan.

● Kanavien suorite vaihtelee suuresti viikoittain, joten matalan suoritteen aikoina MTV Oy:llä on oikeus rajoittaa tilauksen kokoa.

 

Kohderyhmä

Kohderyhmän koko (000)

CPT-hinta
Off Prime €

CPT-hinta Prime €

CPP-hinta
Off Prime €

CPP-hinta Prime €

Miehet 25-54

1 062

34,37

34,37

365

365

Miehet 35-64

1 058

24,01

24,01

254

254

10+

4 898

7,47

7,47

366

366

 

C More Juniori

● Mainosaikaa myydään kohderyhmäkaupalla 4-9 -vuotiaat lapset.

● Minimikontaktimäärä kontaktitakuun saamiseksi on 5 TRP:tä.

Kohderyhmä

Kohderyhmän koko (000)

CPT-hinta
Off Prime €

CPT-hinta
Prime €

CPP-hinta
Off Prime €

CPP-hinta
Prime €

4-9 -vuotiaat

368

 

33,42

 

123

 

Tuotteet ja palvelut, joita ei saa mainostaa C More Juniorilla:

● Tuotteet ja palvelut, jotka eivät edistä lasten hyvinvointia ja terveyttä, esim. pikaruoka, karkit, limsat, jäätelöt.

● Väkivalta-/sota- yms. lelut, pelit, videopelit, elokuvat, DVD:t (muut kuin kaikille sallitut (S)).

Daypart-jako C More -maksukanavilla (C More Max, C More Sport 1, C MOre Juniori)

DAYPART

MA-SU

Prime

 klo 00.00 - 23.59


MTV:n tv-mainonnan kausi-indeksit 2019

Mainosesityksen indeksi määräytyy ohjelman esityspäivän mukaan.

KAUSI (pvm)

KAUSI (vko)

INDEKSI

1.1. - 27.1.2019

1-4

80

28.1. - 28.4.2019

5-17

100

29.4. - 23.6.2019

18-25

110

24.6. - 4.8.2019

26-31

85

5.8. - 27.10.2019

32-43

107

28.10. - 22.12.2019

44-51

100

23.12.2019 - 5.1.2020

52-1

80

 

CPT (cost per thousand) = Kontaktihinta per tuhat katsojaa. 
CPP (cost per point) = Kontaktihinta yhtä TRP -yksikköä kohden. 
Kohderyhmiet koot / lähde: Tilastokeskus, Väestötiedot 31.12.2017.

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme