MTV:n katselu kasvaa nyt räjähdysmäisesti - hyödynnä edut kevään kampanjoihin

Suomalaiset ovat kuluttaneet ennätysmäärin MTV:n sisältöjä täyttääkseen sekä uutisten että viihtymisen tarvettaan näinä poikkeusaikoina. Verrattuna alkuvuoteen, MTV:n katselu on kasvanut kaikissa kohderyhmissä 12.3. lähtien. 

Esimerkiksi:

  • 15−64-vuotiaat:  +13 %
  • Naiset 25−54:     +22 %
  • Miehet 25−54:    +18 %

Erityisesti MTV:n uutissisältöjen tavoittavuus on kasvanut voimaakkaasti: 

  • Seitsemän uutisten päivätavoittavuus +73 % kohderyhmässä 15−64-vuotiaat
  • Kymmenen uutisten päivätavoittavuus +53 % kohderyhmässä 15−64-vuotiaat

MTV:n digikanavissa on nähty niin ikään kasvua: 

  • MTVuutiset.fin viikkotavoittavuus +12 % (vrt. viikot 1-10/2020)
  • mtv-palvelun videokäynnistykset +11 % (vrt. vko 10/2020)

Hyödynnä kevään erityiset kampanjaedut

MTV tarjoaa suomalaisille laadukasta uutispalvelua sekä Suomen suosituinta viihdettä koko kevään ajan. Ymmärrämme asiakkaidemme haasteet ja haluamme tukea asiakkaitamme menestymään niin hyvin kuin mahdollista näinä poikkeusaikoina.

Tarjoamme 19.3.−3.5.2020 esitettäviin mainoskampanjoihin erityisiä etuja sekä TV:n että digin puolella.

Ota yhteyttä!

Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme