MTV:n mediamyynnin uudet pöllöjengiläiset

MTV:n valtakunnallisessa mediamyynnissä on aloittanut tuore kasvo Tiina Kemppainen. Uudenmaan aluemyyntiin hyppäsi taas Jari Jauhiainen MTV:n maksuliiketoiminnan puolelta. Lue Tiinan ja Jarin haastattelut! 

Tiina Kemppainen: "Parasta työssäni on asiakkaat ja heille oikeiden ratkaisujen löytäminen"

Tiina, mitä teit ennen MTV:tä?

Olen tehnyt lähes koko työurani myyntityötä. MTV:lle tulin asiakkuuspäällikön roolista Lassila & Tikanojan Ympäristöpalveluista, jossa vastasin parista strategisesta asiakkuudesta. Siellä päivät koostuivat kiertotalouteen ja kierrättämiseen liittyvistä ratkaisuista.

Mikä on sinulle tärkeintä asiakkuuspäällikön työssä?

Asiakkuuspäällikön roolissa tärkeintä on aito kiinnostus, ratkaisukeskeisyys, positiivinen asenne, aikaansaavuus, rohkeus ja tilannetaju. Verkoston, suhteiden ja luottamuksen luominen sidosryhmiin on todella tärkeää. Parasta työssä on asiakkaat ja heille oikeiden ratkaisujen löytäminen. Saan valtavasti energiaa ja inspiraatiota ihmisten tapaamisesta. Odotan todella malttamattomana, että pääsen tutustumaan uusiin ihmisiin ja yrityksiin.

Mitä kanavia ja sisältöjä kuuluu mediapäivääsi?

Eniten käytän MTV3:n sisältöjä. Päivittäin katson uutiset ja vaihtelevasti kotimaista viihdettä sekä lifestyle-sarjoja.

Oma suosikkisi MTV:n sisällöistä?

Tällä hetkellä arki-iltojani viihdyttää Vappu ja Marja Live, Kotoisa ja Pitääkö olla huolissaan?. Viikonloppuisin katsomme koko perheen voimin Possea ja Masked Singer Suomea. Innolla odotan Suomen kaunein koti: kesämökit -ohjelmaa. C Morelta puolestaan aloitin juuri Paras vuosi ikinä -alkuperäissarjan katsomisen. Se on ihanan hauskaa ja kevyttä viihdettä.

Jari Jauhiainen: "Vielä pääsee konkarina oppimaan nuoremmilta uutta"

Jari, mitä kaikkea olet ehtinyt MTV-urasi aikana tehdä? Mikä on ollut mieleenpainuvin hetki Pöllölaaksossa?

Moninaisia juttuja. Ensimmäisen kerran tulin Pöllölaaksoon valtakunnan myyntiin vuonna 2000. Sitten kävin kääntymässä teleoperaattorimaailmassa ja tulin paluumuuttajana uudestaan silloiseen KAM-myyntiin vuonna 2004, jolloin MTV:llä oli vielä mobiililiiketoimintaakin, mm. oma MTV SIM-kortti. Formulat päätettiin siirtää maksukortin taakse vuonna 2006, jolloin varsinaisesti maksu-TV-liiketoimintamme lähti voimakkaammin liikkeelle. Siirryin maksu-TV-operaattorimyyntiin ja toimin siellä aina näihin viimeisimpiin uudistuksiin saakka. Kuluttajabrändejämme on tullut edistettyä niin vapaan MTV3:n (myös kaapelissa aikanaan ollut Subin edeltäjä TVTV!) kuin maksullisen MTV3 Kanavapaketin, MTV Totalin, Canal+ -brändin ja C Moren kautta.

Mieleenpainuvin asia on ollut koko matka eri sisältöjen ja jakeluteiden parissa, ja parasta on Pöllölaakson aivan huikea jengi! 

Mikä on sinulle tärkeintä asiakkuuspäällikön työssä?

Huippusisältömme ja palvelumme vahvalla Maikkarin brändillä höystettynä. Vielä kun pääsee konkarina oppimaan nuoremmilta uutta ja soveltamaan kokemustaan sopivaan kohtaan.   

Mitä kanavia ja sisältöjä kuuluu mediapäivääsi?

Meikäläinen on ns. ”sporttihönö”, eli kaikki käy, mutta F1:stä odotan eniten juuri nyt. Suoratoistot kuuluvat myös oleellisesti päivääni. Tuohon kun lisätään vielä hyvät kokkiohjelmat, realityt ja uutiset, niin mediapäiväni on täynnä.

Oma suosikkisi MTV:n sisällöistä?

Urheilusta F1, UEFA ja Liiga, viihteestä Posse. Myös MTV Uutiset Live ihan ykkönen.


Käytämme Spotti.fi-sivustollamme evästeitä parantaaksemme palvelumme käyttökokemusta. Jatkamalla palvelun käyttöä hyväksyt evästeiden käytön. Tutustu päivitettyyn tietosuojakäytäntöömme