Luksuskonjakkimerkin erikoinen kampanja: Elokuva, jota kukaan ei saa nähdä sataan vuoteen

Konjakki
Konjakin maku parantuu yleensä sen vanhetessa. Shutterstock

Konjakin yhdistäminen elokuvailtaan voi monesta kuulostaa houkuttelevalta. 100 years -elokuvan kohdalla on kuitenkin hyvin epätodennäköistä, että pystyt yhdistämään nämä kaksi asiaa.

Louis XIII de Remy Martin on tunnettu luksuskonjakeistaan, jotka valmistetaan Grande Champagnen viinialueella kasvavista rypäleistä. Konjakin kypsyminen kestää sata vuotta, joten Louis XIII päättikin jättää jälkipolville muutakin kuin erinomaisen juoman.

Mukana tuttu näyttelijä

John Malkovich tähdittää vuonna 2115 ensi-iltansa saavaa Louis XIII:n sponsoroimaa 100 years -elokuvaa.

Moni saattaa ihmetellä, miksi elokuva ilmestyy vasta sadan vuoden päästä. Vastaus on kuitenkin ilmiselvä: Louis XIII:n luksuskonjakki on silloin valmista nautittavaksi.

Louis XIII jakaa 1000 hopeapäälysteistä elokuvalippua, jotka onnekkaimpien jälkeläiset voivat käyttää, kun elokuvan ensi-ilta sadan vuoden päästä koittaa.

Emme koskaan saa tietää, oliko elokuva hyvä

Vetääkö elokuva vertoja Louis XIII:n konjakille, sen näyttää aika. Saattaa olla, että menetämme paljon, kun emme elokuvaa tule koskaan näkemään – tai konjakkia maistamaan

Elokuvan juliste ei kuitenkaan mitään muuta lupaakaan: ”100 years - Elokuva, jota et tule koskaan näkemään”.

Lähde: Adweek.com

Korjaus 25.11.2015: Louis XIII:ssa käytetyt rypäleet eivät tule Champagnen viinialueelta, vaan Grande Champagnen alueelta.

Lue myös:

    Parhaat ruokaohjelmat

    • card_kaappaus_keittiossa
      Kaappaus keittiössä

      Huippukokki Kari ‘Kape’ Aihinen rientää suomalaisten kotikokkien avuksi. Nirsoilu, napostelu ja liian yksipuoliset ruokavaliot jäävät historiaan, kun Kape palauttaa keittiöihin tekemisen ilon sekä tuo lautasille värejä ja terveellisiä, maukkaita ruokia. Tehdään keittiöstä taas kodin paras paikka!