Yritykset vierastavat rock-konserttien sponsorointia

Suuret rock-konsertit houkuttelevat jälleen väkeä 80-luvun huippuvuosien tapaan. Suomalaiset yritykset vierastelevat silti yhä konserttien tarjoamia sponsorointimahdollisuuksia.

Valtaosa konserttien tuloista syntyy lipputuloista. Niistä pääosa päätyy yhtyeen tilille. Promoottorille hyvä kauppa tuo 10-15 % myynnistä.

Konserttien ympärillä pyörii aikamoinen mediasirkus. Oikein hyödynnettynä tämä tarjoaisi paikallisille yrityksille markkinointimahdollisuuksia. Suomessa yritykset kuitenkin vierastavat ajatusta - mainostilaa on helpompi myydä tuttuun ja turvalliseen ympäristöön, kuten esimerkiksi urheilutilaisuuksiin.

Huom! Uusi StreamWorks ohjelma valitsee nopeuden automaattisesti internetyhteytesi mukaan.

Lue myös:

    Uusimmat