Mainos

Yritykset lisäämässä mainontaansa

Mainostajien Liiton mainosbarometri ennakoi, että yritykset lisäävät mainontaansa ensi vuonna. Etenkin mediamainonnan arvioidaan kasvavan.

Hyöty mainonnan lisääntymisestä olisi menossa radiolle ja televisiolle, sen sijaan sanomalehtimainonnalle ei kasvua ennakoida.

36 prosenttia yrityksistä aikoo investoida ensi vuonna mainontaan kuluvaa vuotta enemmän. Viisi prosenttia kaavailee panostusten supistamista. Nykyisellä tasolla jatkaa 59 prosenttia vastanneista.

Mainostajien Liitto kysyi elokuussa jäsenyritystensä näkemyksiä markkinointiviestinnän näkymistä ensi vuonna.

(MTV3-STT)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.