Mainos

Wärtsilä HIMin paikalle huippubrändien listalla

Nokia on valittu jo neljännen kerran peräkkäin vahvimmaksi suomalaisssyntyiseksi brändiksi. Markkinointiviestinnän ammattijulkaisun Kampanjan kyselyssä toiseksi eniten mainintoja sai Fazer ennen Marimekkoa.

Kymmenen kärjessä -listalla tapahtui hienoista liikehdintää, mutta sieltä putosi kokonaan rockyhtye HIM. Sen paikan otti Wärtsilä.

Kampanjan kysely tehtiin sähköisesti ns. vapaakenttäkysymyksinä 8.-9.4.2009. Siihen osallistui 220 markkinointiviestinnän ammattilaista.

(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.