Mainos

Vuoden Markkinointiteko Station1-ketjulle

MARK Suomen Markkinointiliiton ja M&M-lehden Vuoden Markkinointiteko-palkinto on myönnetty Station1-bensa-asemaketjulle. Tunnustuspalkinnon otti vastaan Helsingissä Idea 2003 -päivillä St1-ketjun omistavan Greeni Oy:n toimitusjohtaja Mika Anttonen.

Palkintoraati toteaa, että St1 on vallannut vankan osuuden pääosin kansainvälisten jättiyritysten jakamilla bensiinimarkkinoilla. Neuvokas ja valtavirrasta poikkeava markkinointi on nopeuttanut ketjun kasvua. St1-jakeluasemien verkko on laajentunut aggressiivisesti näyttämättä erityisen aggressiiviselta, todetaan palkinnon perusteluissa.

(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.