Mainos

Viestintäala haluaa Suomen talouden edelläkävijäksi

Viestintäala tähtää siihen, että siitä kehittyy noin kymmenen vuoden kuluessa suomalaisen elinkeinoelämän edelläkävijä.

Suomella on hyvät lähtökohdat tulla tunnetuksi kansainvälisenä viestintäalan innovaatiokeskuksena. Tämä edellyttää, että yhteiskunta tarjoaa alalle kilpailukykyiset toimintaedellytykset. Näin linjataan Graafisen teollisuuden ja Sanomalehtien liiton strategiatyössä, joka julkaistiin tänään Helsingissä.

Pärjääminen kiristyvässä kilpailussa edellyttää myös kuluttajien ja asiakkaiden mediakäytön ja -käyttäytymisen hyvää tuntemusta.Yrityksien pitää panostaa mm. monimediajulkaisemiseen.

Strategiatyö toteutettiin vuosina 2004-2005. Mukana oli 50 viestintäalan eri toimialoilla ja eri sidosryhmissä toimivaa asiantuntijaa.

(MTV3-STT)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.