Mainos

Verkkopankkien käyttäjät kaipaavat henkilökohtaista palvelua

Verkkopankkien käyttäjät toivovat pankeiltaan henkilökohtaista palvelua.

Uuden väitöstutkimuksen mukaan verkkopankkien asiakkaat pitävät yleensä Internet-asiointia nopeana ja edullisena, mutta kaipaavat mahdollisuutta henkilökohtaiseen ääni- ja kuvakontaktiin pankkivirkailijan kanssa.

Myös pelkästään konttoreissa asioivat pankkien asiakkaat näkivät verkkopankkien suurimpana puutteena henkilökohtaisen palvelukontaktin puuttumisen.

Verkkopankkien suurkäyttäjä on kauppatieteiden maisteri Heikki Karjaluodon väitöstutkimuksen mukaan yleensä suhteellisen nuori ja korkeasti koulutettu mies.

Verkkopankin asiakkaiden asenteita selvittävä väitöskirja tarkastetaan tänään Jyväskylän yliopistossa.

(MTV3-STT)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.