Verkkokaupan asiakkaat jäivät ilman tilauksiaan

Muun muassa puhelimia ja viihde-elektroniikkaa kauppaavan Store24 -verkkokaupan asiakkaat eivät ole saaneet etukäteen maksamiaan tilauksia, Kuluttajavirasto kertoo sivuillaan.

Kuluttajavirasto kehottaa verkkopankin kautta ostoksensa maksaneita kuluttajia ottamaan yhteyttä poliisiin. Luottokortilla maksaneita neuvotaan ottamaan yhteyttä omaan luottokorttiyhtiöönsä ja pyytämään rahojensa palautusta.

Verkkokauppa on luvannut toimittaa tilatut tavarat 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Nyt yritys ei ole vastannut asiakkaiden puheluihin ja sähköposteihin.

Verkkokaupan sivuilla kerrotaan, että kauppa uudistuu ja palvelussa on käyttökatko. Sivuilla ei kuitenkaan ilmoiteta yhteystietoja eikä selitetä, miksi asiakkaat eivät ole saaneet tilauksiaan.

Kuluttajavirasto on vaatinut Store24:n taustalla olevalta Wektori Oy:ltä selvitystä tilanteesta, mutta vastausta ei ole saatu.

Store24:n ongelmat sulkivat MTV3:n Keventäjät-verkkokaupan

Store24:n toimitusongelmien takia MTV3 joutui sulkemaan toistaiseksi Keventäjät -verkkokauppansa. Store24:n ongelmien takia osa Keventäjien asiakkaista on jäänyt ilman tuotteitaan.

- Store24:n taustalla olevalta Wektori Oy on alihankkijamme ja tavarantoimittajamme ja siksi osa asiakkaittemme tuotteista on jäänyt toimittamatta. Olemme jo kuitenkin hyvittäneet ostokset asiakkaillemme, kertoo Keventäjät-sivuston tuottaja Sari Kumpula.

(MTV3-STT)

Lue myös:

    Uusimmat