Numero kaudella 2010: 24
Synt. 18.3.1982 Lindenfels, Saksa
Pituus: 169 cm
Paino: 64 kg
48 GP-kilpailua
1 nopein kierros
51 MM-pistettä (paras sijoitus 2:s)
3 kertaa palkintokorokkeella
Timo Glock debytoi formula ykkösissä Jordan-kuljettajana jo vuonna 2004 ajamalla pistesijalle seitsemänneksi heti avauskisassaan. Suoritus ei kuitenkaan auttanut vakiinnuttamaan asemaa F1:ssä, vaan Glockin oli suunnattava Yhdysvaltojen Champ Car -sarjaan, jossa hänet valittiin vuoden tulokkaaksi 2005.
Vuonna 2006 Glock siirtyi F1:n pikkuveliluokkaan GP2:een häntäpään tallin BCN:n riveihin. Vuonna 2007 hän toimi BMW:n F1-tallin testikuljettajana ja ajoi GP2:n mestaruuden iSport-tallin autolla.
GP2-mestarit ovat joka kerta nousseet seuraavaksi kaudeksi formula ykkösiin - samoin kävi nyt Glockin kohdalla, kun Toyota kiinnitti hänet riveihinsä.
Glockin paluu formula ykkösiin alkoi melko tahmeasti, mutta paransi suorituksiaan kauden edetessä. Kohokohta oli Unkarin GP:n toinen sija Heikki Kovalaisen jälkeen. Kanadasta ja Singaporesta saksalainen nappasi neljännet sijat.
Suuren yleisön mieleen Glock jäi kuitenkin Brasilian päätöskisasta, jossa hänen kohtalonaan oli joutua pelinappulaksi huippujännittävässä mestaruustaistelussa. Sateen alettua Glock oli pysytellyt radalla kuivan kelin renkailla ja noussut Lewis Hamiltonin edelle. Hamilton kuitenkin tavoitti hänet viimeisen kierroksen viimeisessä mutkassa, eikä Glock pystynyt tekemään vastarintaa märällä radalla. Hamiltonin tekemä ohitus ratkaisi McLaren-kuskille maailmanmestaruuden.
Toyotan viimeiseksi jääneellä F1-kaudella 2009 Glock saavutti kaksi palkintopallisijoitusta. Sateen keskeyttämässä Malesian GP:ssä saksalaiskuski oli kolmas ja Singaporessa toinen. Japanin GP:n aika-ajoissa Glock ajoi rajusti ulos, loukkasi jalkansa ja sai murtuman selkänikamaansa. Vammat eivät olleet vakavia, mutta ne pitivät hänet sivussa kauden kolmesta viimeisestä kilpailusta.
Glock teki kaudesta 2010 sopimuksen tulokastalli Virgin Racingin kanssa.