Mainos

Telia ja DNA myivät 100 000 liittymää joulukampanjoillaan

DNA:n ja Telian arvellaan myyneen joulukampanjoillaan yli satatuhatta uutta liittymää. Molemmat kertovat kampanjojensa onnistuneen yli odotusten.

Paikallisten puhelinlaitosten omistaman DNA:n markkinointijohtaja Mikko Hovi sanoo, että joulukampanjassa myytiin uusia liittymiä yli 50 000. Telia ei vielä kerro uusien liittymien määrää, mutta senkin arvellaan myyneen niitä viitisenkymmentä tuhatta.

(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.