Mainos

Suoramainonta lisääntyi niukasti viime vuonna

Suoramainonta lisääntyi viime vuonna alle 1 prosentin hieman päälle 490 miljoonaan euroon. Suoramainonnan osuus koko mainoskakusta on noin 20 prosenttia.

Kasvua hyydytti osoitteellisen suoramainonnan vähentyminen. Sen sijaan kuluttajille tuttu osoitteeton suoramainonta kasvoi viime vuonna runsaat 5 prosenttia.

Suomen Suoramainonnan toimitusjohtaja Lasse Autio katsoo, että osoitteeton suoramainonta sai viime vuonna markkinoita takaisin sanomalehtien liitteiltä. Kasvua tulee myös vähittäiskaupasta. Kauppiaat käyttävät osoitteettomia mainoksia asiakkaiden ohjaamiseen kauppoihinsa.

(MTV3-STT)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.