Mainos

Soneran laskutus sai sapiskaa Kuluttajavirastolta

Kuluttajavirasto arvostelee Soneran päätöstä muuttaa laajakaista-asiakkaiden paperilaskut maksullisiksi. Viraston mielestä yhtiö ei ole riittävästi varmistanut, että asiakkaat todella voivat maksaa laskunsa sähköisesti.

Kuluttajavirasto paheksuu myös sitä, että asiakkaita pakotetaan lisämaksulla sähköiseen laskutukseen.

Muutokseen tyytymättömät voivat irtisanoa liittymän ilman irtisanomisaikaa, virasto muistuttaa.

(MTV3-STT)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.