Mainos

Siniristinappi Tevan kampanjan tunnukseksi

Tekstiili- ja vaatetustyöväen liitto ja alan työnantajajärjestö valmistelevat kotimaisten vaatteiden ja tekstiilien markkinointikampanjaa. Syyskuussa aloitettavan kotimaisuuskampanjan suojelijaksi on lupautunut eduskunnan puhemies Riitta Uosukainen (kok.).

Teemalla herätellään kuluttajia ostamaan laadukkaita kotimaisia tuotteita. Teva haluaa myös kaupat mukaan hankkeeseen. Liiton kannalta kyse on jäsenten työpaikoista.

Kampanjan tunnukseksi tulee siniristinappi, jonka voi kiinnittää tuotteisiin. Nappi kertoo kuluttajalle, että vaate on ommeltu Suomessa.

Tevan jäsenet liittyvät syksyllä ns. katurynnäkköön. He lähtevät joukolla ostoskeskuksiin jakamaan materiaalia ja viemään kotimaisuusviestiä kuluttajille.
(STT)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.