Siniristinappi Tevan kampanjan tunnukseksi

Tekstiili- ja vaatetustyöväen liitto ja alan työnantajajärjestö valmistelevat kotimaisten vaatteiden ja tekstiilien markkinointikampanjaa. Syyskuussa aloitettavan kotimaisuuskampanjan suojelijaksi on lupautunut eduskunnan puhemies Riitta Uosukainen (kok.).

Teemalla herätellään kuluttajia ostamaan laadukkaita kotimaisia tuotteita. Teva haluaa myös kaupat mukaan hankkeeseen. Liiton kannalta kyse on jäsenten työpaikoista.

Kampanjan tunnukseksi tulee siniristinappi, jonka voi kiinnittää tuotteisiin. Nappi kertoo kuluttajalle, että vaate on ommeltu Suomessa.

Tevan jäsenet liittyvät syksyllä ns. katurynnäkköön. He lähtevät joukolla ostoskeskuksiin jakamaan materiaalia ja viemään kotimaisuusviestiä kuluttajille.
(STT)

Lue myös:

    Uusimmat