Mainos

Sanomalehti pitää pintansa

Sanomalehti on edelleen käytetyin viestin, sillä se tavoittaa päivittäin 91 prosenttia 12-69-vuotiaista suomalaisista. Sanomalehden tavoittavuus on kahdessa vuodessa noussut neljä prosenttiyksikköä, ilmenee Suomen Gallup-Median tekemästä tutkimuksesta.

Myös televisiota katsoo päivittäin yhä useampi suomalainen, sillä se tavoittaa 88 prosenttia kansalaisista. Aikakauslehtien tavoittavuus on kahdessa vuodessa noussut peräti kuusi prosenttiyksikköä 82 prosenttiin. Radion tavoittavuus on pysynyt ennallaan eli 76 prosentissa. Kaikkien medioiden parissa vietetty aika on tutkimuksen mukaan kasvanut huomattavasti kahdessa vuodessa.
(STT)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.