Mainos

Putin-huhu vei lehden hyllylle

Moskovalaisen sanomalehden Moskovski Korrespondentin julkaiseminen on lopetettu väliaikaisesti. Omistajien mukaan lehti hyllytettiin taloudellisista syistä.

Moskovski Korrespondent kertoi viime viikolla ensimmäisenä Vladimir Putinin avioerosta ja romanssista voimistelijatähti Alina Kabajevaan. Putin kiisti väitteet tuoreeltaan jyrkästi. Lehden ilmestyminen keskeytettiin vain tunteja sen jälkeen, kun Putin oli ärähtänyt asiasta.

Lehden omistajien mukaan lehden kustantaminen tuli nykyisellään liian kalliiksi. Myös lehden konsepti vaatii uutta kehittelyä.

Moskovski Korrespondent -lehden omistaa Natsionalnaja Mediakompanija -yhtiö, jonka taustalla on puolestaan entinen Yhtenäinen Venäjä -puolueen kansanedustaja, monimiljardööri Aleksandr Lebedev.

Yhtiön toimitusjohtaja Artjom Artjomovin mukaan Putinin romanssihuhun julkistamisella ei ollut mitään tekemistä lehden lopettamisen kanssa.

(MTV3-Interfax)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.