Nainen ei saanut palvelua Osuuspankista – pääjohtaja yllätti: "Sirkka, laitatko puhelinnumerosi"

Ensi vuonna väistyvä OP:n pääjohtaja Reijo Karhinen otti asiakaspalvelutilanteen haltuunsa, kun pankin asiakas valitteli, ettei saanut avattua lapselleen tiliä.

– Joulun alla ikävä antaa neg palautetta. Olisin avannut lapselle ekan oman tilin, kävin ennakkoon kysymässä ohjeet op, teimme valtakirjan ja äsken menin pankkiin. Olisi pitänyt varata aika! Ei enää ollut, lapsi jäi ilman lahjaa. Neuvonta? Harvoin tarvitsee palvelua? Nainen kirjoitti keskiviikkona Twitter-tilillään.

Vielä saman päivän aikana OP:n pääjohtaja vastasi twiittiin:

– Olen pahoillani. Nyt petti meillä palvelu. Laitatko yksityisviestillä puhelinnumerosi, soitan sinulle ja huomenna avataan tili.

Twiittien perusteella tili todellakin avattiin, sillä twiitin julkaissut nainen kiitteli Karhista myöhemmin samassa päivityksessä.

– Kiitos soitosta! Yhden pienen pojan joulu on pelastettu!

Ensi vuonna eläkkeelle jäävä Karhinen on toiminut Osuuspankin pääjohtajana vuodesta 2007 asti. OP on markkinaosuudella mitattuna Suomen suurin pankkiryhmä. Konsernilla on yli neljä miljoonaa asiakasta.

Asiasta kertoi ensimmäisenä Kauppalehti.

Lue myös:

    Uusimmat