Mainos

MT: ”Parempaa lihaa kuin Tinderissä” - mainoskampanjasta tehtiin valitus

Eteläpohjalaisen lihatilan mainoskampanja Helsingin busseissa on poikinut valituksen mainonnan eettiseen neuvostoon, kertoo Maaseudun Tulevaisuus -lehti.

Laidun Hereford -lihatilan suoramyynnin kasvuun tähtäävässä mainoskampanjassa busseissa komeili lause ”Parempaa lihaa kuin Tinderissä”. Lehdelle teuvalla sijaitsevan tilan säntä Jussi Harju kertoo, että valittaja oli kokenut vertauksen lihasta ja deittisovelluksena tunnetuksi tulleesta Tinderistä epäsopivaksi.

Harju sanoo lehdessä, että noin viikko sitten alkaneen kampanjan tarkoitus ei ollut loukata ketään. Lihatila laatii vastausta lausuntopyyntöön mainonnan eettiselle neuvostolle.

Keskuskauppakamarin ylläpitämä Mainonnan eettinen neuvosto antaa lausuntoja siitä, ovatko mainokset hyvän tavan mukaisia.

Mainos

Lisää aiheesta

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.