Markkinointi&Mainonta -lehti palkitsi uusmediaa

Markkinointi&Mainonta -lehti on jälleen palkinnut uusmedia-alan osaajia. M&M Grand Prix Uusmediakilpailu järjestettiin nyt neljännen kerran.Kilpailuun osallistui tänä vuonna 150 työtä, joista finaaliin pääsi 40 työtä.

M&M Grand Prix 1999 voittajat

Paras bisnesratkaisu 1999: Kinopalatsi

Paras one-to-one uusmediasovellus: Sunpoint JR Internet Consultance Oy

Paras WAP / langaton sovellus: Messi.net

Paras online-kampanja: Pelastakaa Pantterit

Paras elektoninen suoramainoskampanja: Kinopalatsi

Vuoden interaktiivinen media- ja mainossuunnitelma: Olvi Special

Suomen Verkkomediayhdistyksen erikoismaininta 1999 Tuoreustodistuksen sai Olvi Special

Design-kategoriassa palkinto päätettiin tänä vuonna jättää jakamatta. Tuomarina toimineen Ilkka Suppasen mukaan sarjaan osallistuneet työt olivat niin tasavahvoja, että yhden palkitseminen olisi ollut väärin muita kohtaan. Mikään mukana olleista töistä ei ollut vuoden paras design uudessa mediassa, sanoo Suppanen.

(MTV3)

Lue myös:

    Uusimmat