Mainos

Maksullisista mobiilituotteista vaikea hakea hyvitystä

Mobiiliviihdepalvelujen kanssa ongelmiin joutuneen kännykänkäyttäjän on työlästä hakea hyvitystä.

Esimerkiksi kiistanalaisen puhelinlaskun maksamisesta ei ole selkeitä ohjeita.

Kuluttajavirasto saa satoja valituksia tapauksista, joissa kuluttaja kokee tulleensa huijatuksi. Usein kuluttaja on antanut puhelinnumeronsa internetissä ja tilannut huomaamattaan maksullisen palvelun.

Kyseenalaisin keinoin on markkinoitu esimerkiksi tietovisoja ja soittoääniä. Taustalta löytyy usein ulkomainen toimija.

(MTV3 - STT)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.