Mainonnan Kultajyvät jaettu

Suomen Markkinointiliiton järjestämä Kultajyvä-ilmoituskilpailu oli tänä vuonna järjestyksessään jo 35. Kilpailuun osallistui noin 570 ilmoitusta, jotka oli lähetetty kilpailuun joko yksittäisinä ilmoituksina tai osana ilmoitussarjaa. Näistä tuomaristo valitsi näyttelyyn ja näyttelyluetteloon 85 ilmoitusta. Kultajyvällä palkittiin tänään kolme ilmoitusta ja Hopeajyvällä viisi ilmoitusta.

Kultajyvä-voittajat olivat: Nokian Renkaiden Koira-mainos, Helsingin Sanomien "Pro Turku - Hevonen" sekä Lastensuojenlun Keskusliiton "Paremman lapsuuden puolesta".

Hopeajyvän saivat: Kalevala Koru, Nokian Renkaiden "Turvavyö", Seligson & Co:n "Vuoristorata", Veikkauksen "Esine" sekä Itäkeskuksen "Idässä on vetovoimaa".

Kilpailun tuomaristossa olivat Ilmoitusmarkkinointijohtaja Antti Pakkala (tuomariston puheenjohtaja), AD Veli-Matti Hilli, Copywriter Jenny Koljonen, Copywriter Vesa Kujala, Luova johtaja Jussi Mansukoski, AD Minttu Niiranen ja AD Reima Tahvanainen.

(MTV3)

Lue myös:

    Uusimmat