Lindén patistaa teleoperaattoreita asiakaspalvelun parannuksiin

Viestintäministeri Suvi Lindén patistaa Elisaa ja TeliaSoneraa parantamaan asiakaspalveluaan. Lindén pyysi tänään lisäselvitystä teleoperaattoreiden asiakaspalvelun kehityksestä. Selvitykset on toimitettava ministeriöön marraskuun loppuun mennessä.

Sekä Elisan että TeliaSoneran asiakaspalvelu on ollut jo vuosia selvästi keskimääräistä huonompaa. Viime vuonna palvelu huononi entisestään.

Liikenne- ja viestintäministeriö pyysi jo keväällä yrityksiltä konkreettisia esityksiä toimista, joilla ne aikovat parantaa palvelua tämän vuoden aikana. Molempiin yrityksiin on muun muassa palkattu lisää asiakaspalveluhenkilökuntaa ja asiakkaiden itsepalvelumahdollisuuksia on parannettu. Lindénin mukaan tilanne onkin jo parantunut, mutta ei riittävästi.

-Haluan kuitenkin jatkoselvityksellä varmistaa, että toimet tuottavat halutut tulokset.

(MTV3-STT)

Lue myös:

    Uusimmat