Mainos

Kuluttajavirasto arvostelee autoluottojen markkinointia

Autoluottojen markkinoinnissa on Kuluttajaviraston mukaan ongelmia.

Mainoksissa esitellään näyttävästi rahoituskoron ja kuukausierän suuruutta, mutta todellinen vuosikorko voi jäädä kokonaan kertomatta. Välillä näyttää, että pääasiallisena myyntituotteena on luotto eikä ajoneuvo, virasto arvostelee.

Kuluttajavirasto ja lääninhallitukset tutkivat kulutusluottojen markkinointia viime vuoden lopulla.

(MTV3-STT)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.