Mainos

Kuluttajaliitto selvityttää TeliaSoneran laajakaistamarkkinoinnin

Kuluttajaliitto on tehnyt selvityspyynnön tietosuojavaltuutetulle TeliaSoneran laajakaistaliittymän markkinoinnista.

Kuluttajaliitto kertoo tiedotteessaan, että kyse on laajakaistaliittymän määräaikaisen sopimuksen ehdosta, jossa asiakkaan on sitouduttava vastaanottamaan sähköistä markkinointia.

Sopimuksen syntyminen edellyttää suostumista sähköiseen markkinointiin.

Kuluttajaliiton mukaan on kyseenalaista, kykeneekö kuluttaja riittävän perusteellisesti harkitsemaan, mitä sähköisen markkinoinnin vastaanottamiseen suostuminen hänelle merkitsee, sen jälkeen kun hän on saanut edullisen tarjouksen.

Lisäksi kuluttaja ei välttämättä ymmärrä suostumusta osaksi liittymää koskevaa sopimusta.

Kuluttajaliiton mukaan on myös epäselvää, voiko kuluttaja peruuttaa sähköiseen markkinointiin antamansa luvan.

(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.