Mainos

Kevytelintarvikkeiden suosio kasvaa

Kevytelintarvikkeiden suosio kasvaa Suomessa huimaa vauhtia. Niiden osuus koko elintarvike myynnistä on jo seitsemän prosenttia kun vielä 90-luvun alussa vain pari prosenttia myydyistä tuotteista oli kevyttavaraa.

Kaikesta myytävästä maidosta ja margariinista lähes rasvatonta on jo kolmannes. Jogurteista kevyenä myydään neljännes ja juustoista viidennes. Myös kevyiden lihavalmisteiden suosio on kasvussa.

Tyypillisin kevyttuotteen ostaja on tutkimusten mukaan neljästäkymmenestä kuuteenkymmeneen vuotias nainen.
(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.