Mainos

Keski-ikäiset naiset löysivät verkkokaupat

Verkkokauppojen asiakaskunta laajenee Suomessa. TNS Gallupin tutkimuksen mukaan erityisesti keski-ikäiset naiset ovat lisänneet ostojaan selvästi.

Vielä kaksi vuotta sitten vain muutama prosentti 45-55-vuotiaista naisista oli aktiivisia verkkokauppojen käyttäjiä. Nyt heistä joka viides ostaa verkosta säännöllisesti.

Lähes kolme miljoonaa suomalaista on ostanut jonkin tuotteen tai palvelun netistä.

(MTV3 - STT)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.