Mainos

Kampanja sekoitti lentomarkkinoita

Lentoyhtiö DAT:in raju alennuskampanja on sekoittanut Euroopan lentomarkkinoita. Belgialaisen Sabenan jatkajana toimiva DAT on aiheuttanut suurta närkästystä muissa lentoyhtiöissä - se kun tarjoaa Euroopan sisäisiä yhdensuuntaisia lentoja jopa 50 eurolla eli 300 markalla.

Suomessa tämän Sabenan tytäryhtiön alennuskampanja on iskenut rajuimmin Helsinki-Bryssel -reittiin, joka tunnetaan myös yhtenä Finnairin kannattavimmista reiteistä.

EU:n komissio on ryhtynyt selvittämään DAT:in hintakampanjaa, mutta komission edustaja ei näe jutussa skandaalin aineksia.

(MTV3)

Mainos

Lisää aiheesta
    Mainos

    Suosituimmat videot

    Mainos

    Uusimmat

    Mainos
    Mainos
     

    Käytämme evästeitä parantaaksemme käyttökokemusta. Jatkamalla hyväksyt niiden käytön. Tutustu tietosuojakäytäntöömme.