Kaikki eivät ole hakeneet Kymppi-Matkojen korvausta

Kuluttajavirastolla on hankaluuksia Kymppi-Matkojen asiakastietojen saannissa. Virasto postitti marraskuussa noin 2000 korvaushakemusta niille asiakkaille, joiden yhteystiedot saatiin konkurssipesästä.

Tähän mennessä virastoon on palautettu noin tuhat korvaushakemusta. Kuluttajavirasto pyytääkin, että korvauslomakkeita ilman jääneet asiakkaat ottaisivat siihen yhteyttä. Asiakkaiden yhteystietojen keräämisessä on ollut hankaluuksia, koska konkurssipesä on joutunut pyytämään asiakkaiden yhteystietoja Kymppi-Matkojen lisäksi noin 200 matkatoimistosta. Tämän vuoksi osa asiakkaista ei ole saanut korvaushakemusta.

Kuluttajavirasto neuvoo, että kaikki jotka eivät ole vielä saaneet korvaushakemuslomaketta, soittaisivat puh. 09-77267588, 09-77267565, 09-77267547 tai 09-77267571. Aikaa korvaushakemusten jättämiseksi Kuluttajavirastoon on tammikuun 15. päivään saakka 1998. Virasto pyytää myös niitä henkilöitä, jotka ovat toimittaneet oma-aloitteisen hakemuksen, palauttamaan viraston laatimat korvaushakemukset kolmena kappaleena.
(STT)

Lue myös:

    Uusimmat