Jutta Gustafsbergin loman karmea päätös: Törkeää kohtelua!

Fitnesskaunotar Jutta Gustafsbergin Thaimaan-loman vastoinkäymiset pilasivat naisen uudenvuoden vieton.

Gustafsberg lomaili Thaimaan Phuketissa kolmen viikon ajan yhdessä rakkaansa Ari "Godzilla" Kokkosen sekä lapsensa Maxin ja tämän mummun kanssa. Paluulennon oli tarkoitus lähteä Suomeen 30. joulukuuta klo 13, jotta koko poppoo ehtisi kotiin juhlimaan uuttavuotta.

– Koneen lähtö kuitenkin myöhästyi teknisen vian vuoksi. Ovathan tuollaiset tekniset viat inhimillisiä, ei siinä mitään, mutta meidän matkustajien törkeä kohtelu ärsytti suunnattomasti, Jutta kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

Jutta kritisoi matkanjärjestäjän tiedottaneen lennon myöhästymisen eri vaiheista todella huonosti. Väliaikatietojen puutteen lisäksi matkustajat kärsivät nälästä ja janosta. Tilannetta ei auttanut se, että monilla ei enää ollut paikallista rahaa tai visakorttia, joten edes veden ostaminen ei onnistunut.

– Meille ei sinänsä käynyt kuinkaan, koska olimme hankkineet pääsyn VIP-tiloihin, mutta kyseiselle lennolle oli menossa monia sairaita, ripulista kärsiviä lapsia sekä tuskissaan olevia vanhuksia, niin olihan se kauheaa.

Viimein matkalaiset ohjattiin hotelliin yöksi ja matkaan päästiin vasta seuraavana päivänä. Lento oli lopulta 23 tuntia myöhässä, minkä takia Gustafsbergin uudenvuoden vietto meni pilalle.

– Meidän oli tarkoitus juhlia vuoden vaihtumista Kuopiossa ja vieraitakin oli tulossa, mutta emmehän me sinne ehtineet. Olimme lopulta matkustamisesta väsyneinä vasta aattoiltana kymmeneltä Tampereella, joten uusi vuosi otettiin vastaan untenmailla, Jutta kertoo.

Jutta kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille yrittävänsä keskiviikkona hakea korvauksia matkanjärjestäjältä.

– Eihän sitä varmaan saa kun muutamia kymmeniä euroja takaisin, kun lento oli "vain" 23 tuntia myöhässä, eikä sitä merkittävää 24 tuntia. Joku hyväntahtoisuuden ele esimerkiksi paluulennolla olisi auttanut huomattavasti, mutta ei meille tarjottu mitään ylimääräistä. Ensi kerralla varaan lennot kyllä suoraan lentoyhtiöltä, sillä eihän ihmisiä saa tuollaisessa tilanteessa pitää noin järkyttävässä epätietoisuudessa, Gustafsberg toteaa.

(MTV3)

Lue myös:

    Uusimmat