Jättifuusio mainosmaailmassa

Ranskalainen Publicis-mainoskonserni yhdistyy yhdysvaltalaiseen BCom3-yhtiöön. Fuusion tuloksena syntyy maailman neljänneksi suurin mainostoimisto. Publicis-konsernin pääjohtaja Maurice Levy ilmoitti fuusiosta tänään Parisissa.

Publicis-konserniin kuuluvat Saatchi & Saatchi, Zenithmedia, Optimedia, Frankel, Nelson Communications ja Fallon. Suomessa toimivat Publicis-Törmä sekä kuluttajakaupan erikoistoimisto Publicis March ja jakelutiemarkkinointiin erikoistunut Publicis Dialog.

-Fuusio on kannalta erittäin postiivinen asia, sanoo Publicisin Suomen-toimintojen johtaja Erkki Yrjölä. -Fuusio tuo meille lisää mahdollisuuksia ja samalla se mahdollistaa BCom3:n toiminnan Suomessa.

(MTV3)

Lue myös:

    Uusimmat